Ubud dag 6

12 december 2018 - Ubud, Indonesië

Woensdag 12 december

Libelles maken af en toe een kring in het spiegelende water van de pool.

De rieten daken van de andere villa’s vormen één geheel met de omgeving. We liggen al vroeg op de teakhouten ligbedden en genieten van de geluiden en het uitzicht. Vandaag eens ff niks 😜

Alhoewel we vanmiddag naar de kapper gaan. Slechts 3 km met de taxi want het lopen langs de wegen is hier lastig omdat hier geen trottoirs zijn.

Morgenavond is onze terugvlucht en om de tijd morgenmiddag nog wat te veraangenamen hebben niet ver van het vliegveld een Hot Stone massage. Het leven als God in Bali was geweldig.

Heel veel foto’s en leuke reacties.

We gaan van muggenbulten krabben in Azië naar autoruiten krabben in Europa.

1. Elly Van der Horst:
    13 december 2018
    Hele mooie foto's ..klaas en Diana wij wensen jullie een hele goede terug vlucht..liefs van Anne en Elly 🛫
  2. Jolanda:
    Wat een geweldige reis hebben jullie weer beleefd en super mooie foto’s gemaakt.
    Have a safe flight🤗
  3. Thea:
    13 december 2018
    Geweldig, 'k wens jullie een goeie trgreis. ik heb genoten van het "meereizen" .
  4. Marjo:
    Veilige vlucht😘
  5. Michel en wilma:
    13 december 2018
    Geniet morgen nog van de hot stone massage. Een goede vlucht terug naar huis...brrrr🧣🧤
    We hebben weer genoten,dank daarvoor😌
  6. Joke:
    13 december 2018
    Wat was het mooi om mee te reizen. Een goede vlucht terug morgen. Dikke knuffel💋💋