Hong Kong

10 november 2018 - Hong Kong Island, China

7 november Oirsbeek

Na alle vakantieverhalen van anderen hebben we super veel zin in deze trip.

Niets voor iemand met vliegangst want opgeteld stappen we deze reis 8 x in het vliegtuig.

Op de heenreis een "rustpauze" in Hong Kong en op de terugreis een "rustpauze" op Balie.

Om fileleed en problemen met bladeren op de rails te voorkomen hebben we een overnachting in het vd Valk Schiphol hotel.

Vrijdag 9 november Hong Kong

Met de Russische vliegmaatschappij Aeroflot via Moskou naar Hong Kong.

Hier bleek dat "flot" iets anders is dan "vlot" want onze vlucht Moskou -  Hong Kong had 4 uur vertraging.

Vanaf het vliegveld HK met de shuttle bus naar het hotel in de wijk Kowloon.

Langs een groot havengebied waar je van een hoogte op neer keek en de enorme hoeveelheid zeecontainers op Legolokjes leken.

Opgefrist en met de taxi, door het drukke verkeer, naar de Clocktower  waar we met "Dutch Friends"  Jolanda en Genio afgesproken hadden.  Lekker en gezellig gegeten bij een Vietnamees restaurant waarna onze wegen zich weer splitsten.

De hoge verlichte gebouwen zijn prachtig langs het water. Nu, na een nacht in het vliegtuig, weer in een verdiende nacht in een hotelbed op de 16e verdieping.

1. Mariet:
    10 november 2018
    Heel veel vakantieplezier, lijkt me een geweldige reis!
  2. Agatha Potma:
    Heel veel plezier. Geniet ervan. Volg jullie graag.😘🤗
  3. Michel en wilma:
    10 november 2018
    Goedemorgen reizigers,we volgen jullie weer met heel veel plezier. We wensen jullie veilige vluchten. En geniet van al het mooie wat jullie te wachten staat!
  4. Kevers:
    Laat het avontuur maar beginnen! We volgen 🤗
  5. Jolanda:
    10 november 2018
    Super leuk om jullie te treffen op ons laatste dagje Hong Kong. Geniet van jullie reis🌞
  6. Thea:
    10 november 2018
    Dit klinkt fantastisch, een hele goeie reis en ik ga meegenieten via hier. 🌞
  7. Hein en Maud:
    10 november 2018
    Heel veel vakantie plezier.
  8. Joke:
    10 november 2018
    Een hele mooie vakantie. Maak maar veel foto's, genieten wij mee. Knuffel van Joke en Theo
  9. Germaine Silvertand:
    Hele fijne vakantie toegewenst
  10. Ivonne:
    10 november 2018
    Ik ga weer meegenieten met jullie avonturen. Een hele mooie vakantie gewenst.
  11. Wilma Meuffels:
    10 november 2018
    Heel veel plezier en geniet van jullie mooie reis
  12. Manon:
    11 november 2018
    Haha, Aeroflot! Wij zeiden altijd dat je dan met je armen mee moest wapperen en je bagage op schoot houden :)
    Maar jullie zijn gelukkig goed aangekomen. Enjoy!
  13. Diana van der Horst:
    12 november 2018