Hanmer Springs

4 december 2018 - Hanmer Springs, Nieuw-Zeeland

Dinsdag 4 december

Vanmorgen nog in Christchurch naar het monument van de 185 slachtoffers van de aardbeving van 2011.

Campertje geparkeerd op een plein bij wat winkels. 2 uur gratis parkeren. Het gratis parkeren bleek bij terugkomst een parkeerbon van 65 $ te zijn geworden. We hadden toch een bonnetje uit de parkeerpaal moeten halen...😏.

Verder noordwaarts naar Hanmer Springs. Weer prachtig in de bergen en niet ver van Kaikoura waar we morgen gaan “Whale watchen”.  Het is zomers 😎.

In de middag op de kampeerplek aangekomen. In de avond flinke wind.

Nog eens even goed onze planning van de komende laatste dagen bekeken, niet dat we iets over het hoofd zien. Afgelopen weken nauwelijks op de datum en tijd gelet maar dat gaat weer veranderen. 1 ding over het hoofd gezien vanaf 8 november....De Quest Scheurkalender !! Deze meegenomen om dagelijks te lezen. Het begint te regenen dus campertje in. Tijd voor de E reader en de scheurkalender.