Orewa

13 november 2018 - Orewa, Nieuw-Zeeland

Dinsdag 13 november

De vlucht met Qantas naar Auckland is goed verlopen en de uren vliegen letterlijk voorbij. We hebben onze klokjes 5 uur vooruit gezet en lopen nu 12 uur voor op thuis.

Om 13.00 uur geland op Nieuw Zeeland. De taxichauffeur het adres overhandigt en op weg naar het camper verhuurbedrijf.

Blijkt dit bedrijf al een tijdje verhuist te zijn...gelukkig was snel het juiste adres gevonden en hadden we dit door voordat de taxi weer weg was.

Slordig van de Nederlandse tussen persoon. We gaan de taxikosten hierop verhalen.

Goede camper instructie gehad van de dame van verhuurbedrijf. De koelkast bromt wel af en toe maar kan ‘s nachts eventueel uit.

Met de camper de weg op.

Met z’n tweeën goed opletten nu we links moeten rijden.

Door het drukke verkeer van Auckland naar het noorden.

Eerste levensbehoeften in de supermarkt gekocht.

Om 17.00 op een mooie camping aan de zee. Plek aan het strand. Eigen potje gekookt.

Dat wordt goed slapen met het geluid van de branding op de achtergrond .... och ja moet nog wel even de koelkast op de uit stand.

1. Marjo:
    13 november 2018
    Ziet er allemaal weer hartstikke leuk uit! 12 uur verschil? Ik zit aan de koffie en jullie gaan naar bedje...welterusten en veel plezier daar.
  2. Hein en Maud:
    13 november 2018
    Hele fijne tijd in nieuw Zeeland.genieten in de camper en van de vrijheid.
  3. Elly Van der Horst:
    13 november 2018
    Geniet in jullie mooie camper.. die ijskast och ja 🤔 niks is perfect..heel veel plezier..en genieten voor jullie ..liefs van ons 😘😘
  4. Karin hermans:
    Geniet er van!☀️🌎😎🙋🏼‍♀️