Taupo

20 november 2018 - Taupo, Nieuw-Zeeland

Dinsdag 20 november

Op weg naar Taupo.

In de capitool reisgids staat een bezienswaardige kloof ontstaan na een vulkaanuitbarsting. Deze konden we door wegwerkzaamheden niet bereiken. Wel een koffiestop gemaakt op een prachtige plek aan de oever van een meer. Zelf koffietje gezet en heerlijk in het zonnetje.

Bij het naderen van Taupo is de eeuwige sneeuw op de toppen van de vulkanen te zien.

Nog bij de Huka Falls gaan kijken. Hier stroomt NZ langste rivier, met veel geweld, door een nauwe rots doorgang. Hier is een loopbrug over deze kolkende massa.  Geweldig om dit te zien.

In de middag werd het wat frisser en viel er af en toe een bui. Camper geparkeerd aan de rand van Lake Taupo voor een overnachting. We zijn helemaal selfsupporting dus potje eten gekookt op de twee gaspitjes en zelf een wijntje getapt uit het 3 liter pak.

In de camper zijn geen wijnglazen alleen maar grote limonade glazen...waarschijnlijk was het eerste pak daarom zo snel leeg...😝

1. Agatha Potma:
    20 november 2018
    Weer prachtige foto's. Wat zullen jullie heerlijk geslapen hebben op de limonade glazen wijn.😂😂
  2. Theo:
    20 november 2018
    Prachtige natuur! Hoop dat de zon zich wat vaker laat zien. Genieten!
  3. Kitty:
    20 november 2018
    Mooie natuur. Leuk verhaal.
  4. Joke:
    20 november 2018
    Mooi is het daar, heerlijk genieten
  5. Michel en wilma:
    20 november 2018
    We genieten weer van jullie reis.
    Ik hoop jullie ook😂😂