Queenstown

28 november 2018 - Queenstown, Nieuw-Zeeland

Woensdag 28 november

Aan de twee plat gemepte muggen in de camper zal het niet liggen maar vanmorgen toch met een aantal muggen bulten aan het ontbijt. De Sand Flies van het strand zullen de boosdoeners zijn.

Bij het weggooien van afval op camping heb je de keuze uit “slechts” 8 containers. De Nieuw Zeelander moet wel kampioen afval splitsen zijn !

Op weg  verder zuidwaarts naar Queensland.

Onderweg worden alle uitzicht plekken goed aangegeven en bij de meeste gaan we een kijkje nemen. Vaak via een korte wandeling door het bos. Deze bossen blijven uniek, als of je door een sprookjebos loopt met al dat mos en gekronkelde bomen. Prachtig ook de aparte vogelgeluiden.

In Makaroa aan de cappu met bananabread.

Verder langs het prachtige Lake Wanaka en Lake Hawea.

We blijven maar foto’s maken...de bergen met sneeuwtoppen weerspiegelen in het meer.

In het hoog seizoen zal het op deze wegen een file van campers zijn..nu gelukkig geen last van.

In Wanaka aan het meer aan de lunch.

In Queenstown is het beduidend drukker en we hebben de laatste plek op de camping gekregen.

Het centrum van Queenstown ligt op 10 minuten lopen.

Hier doorheen gescharreld. Het is echt een toeristen plaats. Heerlijke pizza gegeten en weer teruggelopen. Na een laatste muggencheck de slaapzak dicht geritst.

1. Kitty:
    28 november 2018
    Iedere keer genieten van jullie verhalen.
  2. Gonny stevelmans:
    Prachtige foto's weer. 👍
  3. Hein en Maud:
    28 november 2018
    Een prachtige natuur met twee mooie mensen. Wat kan het leven toch geweldig zijn.
    Niet gedacht dat Nieuw Zeeland een dergelijke mooie natuur heeft.
    Enjoy you two!
  4. Theo:
    Da’s genieten!
  5. Kevers:
    28 november 2018
    Mooie foto’s, word nog moeilijk kiezen om na te schilderen 😉
  6. Michel en wilma:
    28 november 2018
    Ik heb er maar 1 woord voor....overweldigend!
  7. Marjo:
    28 november 2018
    Je zult er maar wonen! Geweldig, trouwens, wat is dat met die bh's.😂
  8. Elly Van der Horst:
    28 november 2018
    Hallo Klaas en Diana..wat is het daar mooi..Echt schitterende foto's ..heel veel plezier nog..gr Anne en Elly xx
  9. Heins en Marianne:
    29 november 2018
    Zijn jullie nog hier op aarde???