St. Vincent-de-Paul

22 juni 2016 - Saint-Vincent-de-Paul, Frankrijk

Woensdag 22 juni
Onrustige nacht vanwege het feit dat er tussen de binnen en buitentent een beest omhoog kroop met een op het tentdoek krassend geluid. Diverse exemplaren. We dachten eerst aan een cicade maar daar waren deze te groot voor. Af en toe viel er weer 1 naar beneden. Gelukkig is de binnentent insect vrij. 's Morgens bij het inpakken geen beest meer gezien..
Vlakke route met zon en warmte en een zuidelijk wind.
De Pyreneeën in de verte al kunnen zien. Het was een zware dag voor de Pelgrims die nu neergestreken zijn St. Vincent-de-Paul op de kampieng (Franse uitspraak).
Morgen gaan we de plaats Dax bezoeken en een laatste kaarsje voor de Pyreneeën aansteken.
Morgen minimale afstand om de lijven weer op te laden. We merken dat dit hard nodig is.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Wim Fredrix:
    22 juni 2016
    Beste Klaas en Diana. Zoals gezegd met uitzicht op de Adriatico en een glas witte wijn in de hand en niet te vergeten wifi zit ik er nu bovenop. Prima gelend in een plaatsje met een naam zolas alleen de Fransen dat kunnem bedenken. Prima ook dat korte recuperatie-tochtje naar Dax morgen, echter Wordt niet te Laks in Dax. Op naar De col de Somport !
  2. Ria Schuivens:
    22 juni 2016
    Het schiet al lekker op met zicht op de Pyreneeën. Wij genieten van het dagelijks blog en hebben heimwee naar de Camino....buen camino en ultreia.
  3. Joke:
    22 juni 2016
    Heel veel fietsplezier en wij leven met jullie mee. Knuffel
  4. Hanneke:
    22 juni 2016
    Oeps een beest tussen het tentdoek. brrr niks voor mij dat kamperen.
    Heel veel succes met het fietsen over de Pyrineeën.
  5. Marion:
    22 juni 2016
    Als een kampeerder weet ik dat dat erbij hoort! Lekker veilig in een tentje, heerlijk! Het blijft leuk om jullie te volgen dus succes en tot morgen.
  6. Kitty:
    22 juni 2016
    Dan wens ik jullie voor morgen alvast een heerlijke dag, waarbij jullie weer nieuwe energie tanken voor de dagen erna.
  7. Jenny:
    22 juni 2016
    Even door jullie "verleden" gescrolld. O wat heerlijk, alsof ik zelf onderweg ben. Wij hebben veel minder kilometers per dag afgelegd zelfs al hebben we een e-bike, maar hebben desalniettemin genoten, ondanks regen, hagel en zuidwestenwind. Lekker hè, alles bij je te hebben en te kunnen gaan waarheen je wilt. En elke dag is er een die niemand meer van je afpakt! Genieten maar!!! ik ga jullie volgen!
  8. Frank en Marjo:
    22 juni 2016
    Laad maar lekker op! Dax, weer een bekende plaats voor onze duiven, hihi.
  9. Frank en Marjo:
    22 juni 2016
    En wat er ook nog komen gaat, jullie gaan dit halen! Ware pelgrims.