Tours

14 juni 2016 - Tours, Frankrijk

Dinsdag 14 juni
Vandaag op weg naar Tours.
Verder door het Loiredal. Een kerk als pauzeplek en om te schuilen voor een korte regenbui. Kaarsje aangestoken in de kerk voor alles waar we zo onderweg aan denken.
In Chouzy sur Cisse een stempeltje gehaald bij het gemeentehuis. Het Nederlandse stel van een paar dagen geleden weer aantal keren tegen gekomen. Zij overnachten in "airbnb". Ook een leuke optie.
Is ook goed voor het moraal als je "lotgenoten" ontmoet evenals de reacties op onze reisverslagen. Ook mensen die ons enthousiast begroeten. Van een duim omhoog of een V-teken✌
Om half drie in Tours aangekomen en de grote kathedraal bezocht.
Het is half zonnig weer dus prima.
Vanaf Tours het volgende route boekje naar de Pyreneeën. Nu weer eens op de camping. Het waait en we schenken een Chileens wijntje in...zal wel vloeken in Frankrijk zijn. Maar smaakt heerlijk.
Santé

1. Frank en Marjo:
    De helft komt in zicht!
  2. Bart:
    15 juni 2016
    Diepe buiging voor deze prestatie.
    Succes en dat jullie nog veel mooie en leuke dingen mogen zien en meemaken.
    Groetjes Yasmine en Bart
  3. Wim Fredrix:
    Beste Klaas en Diane,
    Vanaf een met WiFi geequipeerde parking in de Wachau feliciteer ik jullie met het bereiken van je mijlpaal: 1ste boekje uit! Maar er volgen nog 2 ! buen Camino verder!
  4. Theo:
    15 juni 2016
    Jullie reis blijft ons boeien. Hopelijk blijft het weer jullie goed gezind! Hier in Pradons hebben wij niet te klagen, dus....flink doortrappen "vers le Sud", dan komt het (weer) beter! Bon chance!!