Voorbereiding

1 juni 2016 - Oirsbeek, Nederland

Een fietstocht naar Santiago waarom zou je dat in vredesnaam doen..
Onze tocht 2 jaar geleden naar Rome heeft hier zeker mee te maken.
Ook de verhalen van personen die ons voor gingen maken ons enthousiast.
De voorbereidingen zorgen voor de nodige voorpret.
En wat nemen we mee. Taalgidsjes Frans en Spaans.  De route gaat eerst naar Parijs. Bij de Notre Dame komen we op de hoofdroute. We laten ons weer verrassen. Eerst maar eens op weg en in de goede flow komen. We houden jullie op de hoogte.

1. Joke:
    1 juni 2016
    Wij, Theo en ikke wensen jullie een hele mooie reis, geniet ervan en maak maar veel foto's. Voorzichtig en kom gezond weer terug. Wij houden van jullie. Dikke knuffel
  2. Theo:
    1 juni 2016
    Mooi! Kunnen we weer meegenieten! Blijf voorzichtig, je hebt maar twee wielen... (Of drie oké).maar vooral: geniet ervan. Deze ervaring neemt niemand jullie meer af
  3. Esther:
    1 juni 2016
    Een hele fijne vakantie. En geniet van jullie tocht... ik ben weer zeer benieuwd naar alle reisverslagen!!! Groetjes
  4. Esther:
    1 juni 2016
    Heel veel plezier en een hele mooie vakantie. Ik ben weer zeer benieuwd naar alle indrukwekkende reisverslagen!!☺☺
  5. Hein en Maud:
    Succes en doe voorzichtig. Xx
  6. Elly Van der Horst:
    1 juni 2016
    Hele fijne vakantie. En kom gezond weer terug.
  7. Elly Van der Horst:
    1 juni 2016
    Nog ff een Xxx Anne en Elly.
  8. Elly Van der Horst:
    1 juni 2016
    En nog een Xxx gr Anne en Elly.
  9. Sita:
    Een hele goede reis met veel spiritualiteit , liefs Sita
  10. Kees van der Westen:
    2 juni 2016
    Ook van ons een voorspoedige en fijne fietstocht toegewenst. Wel voorzichtig aan hoor!
    Zoals oom Kees zegt: we volgen jullie "op de voet" en niet per fiets! Liefs, tante Fokjen.
  11. Mariet:
    2 juni 2016
    Ik ga jullie met plezier weer volgen, leuk en weer een geweldige reisfietservaring. Veel plezier en voorzichtig. XMariet
  12. Wim Fredrix:
    3 juni 2016
    bueno Camino !
  13. Frank en Marjo:
    4 juni 2016
    Goede reis, goed weer, geniet ervan en go for it! Love you☺️
  14. Jan:
    4 juni 2016
    De start was veel belovend! Heel mooi. Goeie reis.
  15. Heins en Marianne:
    4 juni 2016
    Heel veel plezier met deze enorme fietstocht. We houden jullie in de gaten. Groetjes Heins&Marianne uit het zwoele Schinveld.
  16. Hetty:
    4 juni 2016
    hallo kanjers heel veel succes gewenst. Geniet ervan en kom met veel mooie herinneringen terug.Veilige kilometers en kom heelhuids terug.
  17. Ria Schuivens:
    5 juni 2016
    Klaas en Diana,
    Laat de wegen onder je wegrollen, veel plezier en buen camino.
  18. Agatha Potma:
    5 juni 2016
    Hele fijne reis. Geniet van alles.